sobota, 30 grudnia 2017

Zimowe inspiracje #2

Dzisiaj w edycji zimowych inspiracji paznokciowych przedstawię motyw oszronionej gałązki. Jeśli jesteście ciekawi jak wykonałam wzór, zapraszam do dalszego czytania postu :)


CZEGO POTRZEBUJEMY?
Do otrzymania takiego efektu pomalowanych paznokci użyłam zalewie trzech lakierów: Lemax nail enamel (biały), Eveline trend collection nr. 272, oraz Lovely Clasic nr. 34. Aby uzyskać wzorki posłużyłam się wykałaczką. Całość pokryłąm top caotem z Eveline.


JAK WYKONAĆ?
Na wypiłowane i wypolerowane paznokcie nakładamy warstwę odżywki, bądź top coat, aby zrobić solidną bazę pod lakier podstawowy, oraz wyeliminować ewentualnie przebarwienia na płytce. Następnie malujemy paznokcie dwiema warstwami lakierów podstawowych, tzn. Kciuk i palec mały brokatową szarością, a palec wskazujący, środkowy i serdeczny na biało. Czekamy ok. 10 minut aż do wyschnięcia lakieru, aby przy malowaniu wzorków nie zniszczyć pierwszej emalii, która nie zdążyła wyschnąć. 


Na kartkę papieru wylewamy kilka kropel lakieru czarnego i szarego, które będą potrzebne do namalowania gałązki. Ja wybrałam jako miejsce wzoru palec serdeczny. Na wykałaczkę naniosłam niewielką ilość lakieru czarnego i od górnej części płytki, ku przeciwnemu boku dolnego naniosłam cienką, nierówną (bo to gałązka) - linię. Następnie wykałaczką malujemy oszronione igiełki. Zwyczajne kreski pod kątem. To samo robimy z palcem na drugiej dłoni. 




Całość pokrywamy top coatem, który utrwali emalię na paznokciach. 



Myślę, że to zdobienie idealnie wpasuje się w czas zimowo-sylwestrowy, ponieważ znajdziemy na nim motyw typowo mroźny, a dodatkowo połyskujące srebro :)

Szczęśliwego Nowego Roku <3

14 komentarzy:

  1. Przyjemne 😀 Wszystkiego naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie!

    Kochana obserwuję Twojego bloga. Cieszę się, że też do mnie zaglądasz, ale proszę nie zostawiaj linka do swojego bloga w każdym swoim komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wzorek ;) Dosyć prosty, ale efektowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki. Dziękuję za obserwacje również obserwuję :-]

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten srebrny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdobienie, piękny ten srebrny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdobienie, zwłaszcza ten wzorek na serdecznym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię bardzo białe pazurki, ale jesli chodzi o zdobienia to jestem minimalistka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zdobienie przedstawione w poście, spełnia Twoje upodobania :)

      Usuń