sobota, 6 stycznia 2018

Brokatowy błysk

W dzisiejszym poście przedstawię iście karnawałowe zdobienie. A z racji tego, że zaopatrzyłam się w brokatowy lakier, postanowiłam go wypróbować. 



Do zdobienia użyłam 2 lakierów: Maybelline Super Stay nr. 90, oraz CR Cairuo nr. 02, ponadto całość pokryłam top coatem z Lovely. Przygotowałam również cekiny.


Najpierw wszystkie paznokcie pokryłam czerwonym lakierem z Maybelline. Użyłam jednej warstwy, ponieważ nie chciałam robić grubej powłoki, wiedząc, że przyjdzie na całość brokat. 


 Poczekałam aż pazurki wyschną i pomalowałam je brokatowym lakierem, póki nie wyschły,  poprzyklejałam na każdą płytkę po jednym cekinie. 


Po wyschnięciu emalii, nałożyłam dodatkowo top coat, który nabłyszczył paznokcie. 



Zdjęcia nie oddają całego efektu. Paznokcie w rzeczywistości robią większe wrażenie :D 

4 komentarze: