niedziela, 14 stycznia 2018

Szablonowo

Po dłuższej nieobecności wracam ze zdobieniem wykonanym za pomocą szablonów :)


Do zdobienia użyłam dwóch lakierów: Evelline Trend Collection nr. 272, oraz nr. 279. Ponadto posłużyłam się szablonami do wzorków. Całość pokryłam top coatem z Lovely.


Pokryłam paznokcie lakierem niebieskim, aczkolwiek palce serdeczne i środkowe - srebrem. 


Następnie przykleiłam szablony i pomalowałam płytkę palca serdecznego i środkowego znowu na niebiesko. Poczekałam aż lakier wyschnie i odkleiłam szablon. 





Dla zwiększenia trwałości paznokcie pomalowałam top coatem. 


4 komentarze:

  1. Podoba mi się bardzo ten srebrno-holograficzny lakier z Eveline :) Pięknie się mieni! Bardzo fajnie, że połączyłaś go z takim wyraźnym kolorem jak kobaltowy odcień niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki, szczególnie ten srebrny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool post dear!
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.
    https://berrybooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń