czwartek, 14 grudnia 2017

Zimowe inspiracje #1

Dzisiaj rusza edycja zimowych paznokci na moim blogu. Osobiście nie jestem ogromną wielbicielką fantazyjnych wzorów, preferuję jednolite kolory, nadające estetyczności. Aczkolwiek nadchodzą święta, czas dobrej atmosfery, jakiej czasami w ciągu roku mało, tak więc przez najbliższy czas zagoszczą u mnie kolorowe, tematyczne pazurki :)


CZEGO POTRZEBUJEMY? 
Jak widać na załączonym zdjęciu, wzorki nie są skomplikowane, nie potrzeba dużego asortymentu, aby je wykonać. Ja użyłam czerwonego lakieru z Maybelline, nr. 06, oraz białego Lemax - dodatkowo rónież Top Coat z Eveline. Kolorystyka jest jak najbardziej świąteczna, ale jeśli użyjecie czarnego, granatowego, ewentualnie złotego koloru, to również zachowacie równowagę kolorystyczną. Nie zapomnijcie o sondzie, bądź wykałaczce, aby wykonać wzór.


JAK WYKONAĆ? 
Na wypiłowane i wypolerowane paznokcie nakładamy warstwę odżywki, bądź top coat, aby zrobić solidną bazę pod lakier podstawowy, oraz wyeliminować ewentualnie przebarwienia na płytce. Następnie malujemy paznokcie jedną/dwiema warstwami lakieru podstawowego. Czekamy ok. 10 minut aż do wyschnięcia lakieru, aby przy malowaniu wzorków nie zniszczyć pierwszej emalii, która nie zdążyła wyschnąć. 


Zabieramy się za wzorki... na kartkę papieru wylewamy kropelkę lakieru, którym chcemy rysować płatki śniegu. Proponuję wcześniej przygotować odpowiedni kształt  płatków, aby mieć się na czym wzorować. Wykałaczkę moczymy w lakierze z kartki i formujemy wzór. Nie radzę skupiać się zbytnio nad proporcjonalnością śniegu, idealnym konturem, bo jak wiemy, nie ma dwóch identycznych płatków. Cała zabawa polega na tym, aby użyć wyobraźni i postarać się wymyślić jak najwięcej rodzajów wzorków. 


Całość pokrywamy top coatem, który utrwali nasze paznokcie. I gotowe :>



Mam nadzieję, że pomysł na wzorki świąteczne przypadł Wam do gustu i sami postanowicie takie paznokcie wykonać *.*

6 komentarzy:

  1. piękny ten czerwony kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :3 i witam serdecznie pierwszego obserwatora bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, zadbane pazurki. Widać pełne zaangażowanie i ciekawe pomysły<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Przed chwilą trafiłam na Twojego bloga, obserwuję ♥ Ja też uwielbiam lakiery do paznokci! Jak masz ochotę to zapraszam na mojego lakierowego bloga (cienistość.pl).
    A zdobienie fajne! W tym roku na święta postawiłam na czerwień i nawet zastanawiałam się, czy by sobie podobnych śnieżynek domalować do zdobienia, ale w końcu odpuściłam. Tak mi się jednak podoba ten wzór, że chyba zrobię coś podobnego w zimowym zdobieniu po Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że zdobienie przypadło Ci do gustu :) oczywiście bloga odwiedzę :*

      Usuń