sobota, 23 grudnia 2017

MAYBELLINE Super Stay Forever Strong 7 Days

Dzisiaj przychodzę z recenzją lakieru Maybelline. Wszystkich ciekawych jak spisał się ten lakier, zapraszam do dalszego czytania posta :)


Informacje ogólne:
Cena - 20 zł
Pojemność - 10 ml
Pędzelek - krótki, szeroki
Konsystencja -średnio rzadka 



Moja opinia: 
Maybelline Super Stay Forever Strong 7 days nr. 06 Deep Red to czerwony lakier zakupiony w niemieckiej drogerii. Używam go zazwyczaj na większe okazje, kiedy zależy mi na klasycznych, ale eleganckich paznokciach. Ogromnym plusem jest odcień lakieru, a zarazem jego konsystencja. Paznokcie już po jednej warstwie są równomiernie pokryte. Emalia nie pozostawia smug, pewnie za sprawą szerokiego pędzelka, który obejmuje 3/4 szerokości paznokcia. Ponadto lakier dosyć szybko schnie, pół godziny od pomalowania paznokci i położeniu się spać, rano zastałam efekt bez odciśniętej pościeli na płytce. Niestety, lakier nie jest trwały, pierwsze odpryski pojawiają się po jednym dniu. 

Efekt jednej warstwy:

Efekt dwóch warstw:


Podsumowując, piękny ale krótkotrwały efekt. Moja ocena 3,5/5.

Jest to ostatni post przed świętami, a więc życzę Wam zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych :) 

7 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek ;) Ja jednak ostatnio robię tylko hubrydowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, kolor śliczny, ale szkoda, że taki nietrwały. Za cenę 20 zł lakier powinien być nie do zdarcia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo ładny, szkoda tylko, że jest taki nietrwały ;)

    OdpowiedzUsuń