poniedziałek, 25 grudnia 2017

Zestaw do manicure i pedicure

Przychodzę do Was z moim świątecznym prezentem - zestawem do manicure i pedicure. Zestaw postanowiłam dzisiaj przetestować, a więc wszystkich chętnych jak się spisał, zapraszam do dalszego czytania posta :)


Zestaw jest zaopatrzony w wydajny silniczek, 6 różnych końcówek, woreczek na przybory, obcinak do paznokci, szpatułkę do odsuwania naskórka i 2 baterie alkaliczne. Ponadto posiada możliwość ustawienia obrotów w lewo i prawo,  2 prędkości, oraz podświetlenie.



Zestaw do pielęgnacji paznokci służy do przycinania paznokci, usuwania nierówności, szlifowania i polerowania. Stan moich skórek/paznokci przed zabiegiem nie był tragiczny, ja mimo wszystko widzę różnicę.

Przed zabiegiem:

Muszę jednak przyznać, że nie sposób używać wszystkich końcówek, chociażby ze względu na mniejszą ingerencję w naturalność paznokci. Urządzenie jest tak skonstruowane, że nie jest w stanie zrobić krzywdy, jednak mimo wszystko, płytka po zabiegu jest naruszona, bardziej miękka i starta. Należy końcówki dobierać wedle własnych potrzeb, tak aby osiągnąć pożądany efekt, bez uszczerbku na kondycji pazurków. Poniżej zamieszczam instrukcję:



Z efektu końcowego jestem zadowolona. Skórki faktycznie są mocno zredukowane, a płytka wyrównana. Mimo tego, że paznokcie po efekcie końcowym wyglądają na bardziej zniszczone, po kilku godzinach przyjęły standardowy stan płytki. Cały zabieg trwał ok. 30 minut, dlatego będzie przeze mnie wykonywany pewnie co tydzień, gdy znajdę wolną chwilę. 

Po zabiegu:



Podsumowując, myślę że produkt mogę polecić każdej paznokcio-maniaczce chcącej poeksperymentować. Co prawda po urządzeniu za ok. 30 zł nie powinniśmy spodziewać się cudów, jednak da się zauważyć spore efekty, tym bardziej że sama zabawa z wałkiem z nakładkami, jest ciekawa i daje dużo frajdy :)

1 komentarz:

  1. Mam starszą wersję tej "frezarki" i uważałam ją za całkiem niezłą, dopóki nie zaczęłam używać prawdziwej pełnowymiarowej frezarki i jednak zmieniłam zdanie :) Choć na początek, żeby obyć się z ruchomymi końcówkami (frezami) to jest dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń