sobota, 16 grudnia 2017

CR CAIRUO Matte

Dzisiaj przychodzę z recenzją lakieru CR CAIRUO Matte. Wszystkich ciekawych jak spisał się ten lakier, zapraszam do dalszego czytania posta :)


Informacje ogólne:
Cena - ok. 6 zł
Pojemność - 18 ml
Pędzelek - długi, wąski
Konsystencja - średnio gęsta



Moja opinia:
CR CAIRUO to czarny matowy lakier zakupiony w chińskim markecie. Nigdy nie kupowałam lakierów w takim typie sklepów, aczkolwiek skusiła mnie dużo pojemność produktu. Był to dobry zakup, ponieważ  lakier zaskoczył mnie między innymi kryciem. Wystarczy zaledwie jedna warstwa, aby płytka była równomiernie pokryta. Dużym plusem jest również czas schnięcia, nakładając jedną warstwę, już po 3 minutach można spokojnie przejść do swoich zajęć, nie martwiąc się o odciśnięcia. Opakowanie to szklana matowa buteleczka, identyczna jak wody perfumowane z Si Intense Giorgio Armani :)

Efekt jednej warstwy:

Efekt dwóch warstw:

Kończąc recenzję, z czystym sumieniem każdemu polecam ten produkt. Moja ocena to 5/5. Z pewnością skuszę się na inne odcienie z serii Matte :)

11 komentarzy:

  1. Wygląda super! Widziałam te lakiery, ale jakoś boję się chińskich. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie przywykłam do chińskich lakierów. Aczkolwiek trzeba w życiu spróbować wszystkiego :)

      Usuń
    2. Dziękuję za obserwkę :*

      Usuń
  2. Z firmy Cairuo miałam tylko jeden lakier - świecący w ciemnościach :D Strasznie szybko zgęstniał i nie nadawał się do niczego. Ciekawe jak ten sprawdzać się będzie po jakimś czasie użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tygodniu użytkowania stwierdzam, że lakier robi dobry efekt, ale krótkotrwały. Po 1 dniu ściera się i pojawiają się pierwsze odpryski. Gdy zależy mi na dłuższym mani, rezygnuje z mattu i pokrywam pazurki topem, mając spokój na 3 dni :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz i za obserwkę :*

      Usuń