środa, 27 grudnia 2017

Kropkowo-miętowo :)

Z racji tego, że dzisiaj mam wolne popołudnie, postanowiłam trochę pokombinować na moich pazurkach. Szukałam inspiracji w internecie, ale ostatecznie sama wymyśliłam wzór, który przedstawię Wam poniżej :)


Do zdobienia użyłam 2 lakierów: express od sunny nails (miętowy), oraz CR Cairuo matt nr.60 (czarny), ponadto całość pokryłam top coatem z Eveline, który wyrównał błyszczącą mięte z czarnym matem. Przygotowałam również sondę.


Postanowiłam zrobić niesymetryczne kolory na paznokciah: u jednej dłoni czarnym kolorem pokryłam kciuk i mały palec, zaś resztę na miętowo; u drugiej ręki czarny był palec wskazujący oraz środkowy. Nałożyłam po dwie warstwy lakieru.




Następnie wylałam na kartkę kilka kropel czarnego lakieru i zaczęłam robić kropki. Również niesymetrycznie podług siebie. Powtarzał się jedynie ich układ. Znalazły się tam regularne kropki od najmniejszej do największej, kroki do połowy paznokcia, oraz na całej płytce.
Całość pokryłam top coatem, który mam nadzieję - na kilka dni utrwali lakier na pazurkach.



Kiedy skończyłam robić zdobienie, doszłam do wniosku, że płytki w całości pokryte kropkami, nie wyglądają estetycznie. Ale z daleka wszystko prezentuje się w miarę ładnie, dlatego postanowiłam już niczego nie zmieniać :)

2 komentarze:

  1. Ciekawy kolor ma ten zieloniutki lakier z Sunny Nails - wydaje mi się, że miałam kiedyś bardzo podobny (jak nie nawet identyczny) ;-)
    Kropki przez to, że są nie równe wyglądają trochę jak panterka ;-) Do równych kropek polecam metalowe sondy i dużymi kulkami na końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pazurki <3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3

    OdpowiedzUsuń