czwartek, 21 grudnia 2017

TAG paznokciowy

W dzisiejszym poście przedstawiam TAG, czyli paznokciowe pytania i odpowiedzi. Przejrzałam kilka stron w internecie i wybrałam pytania, które być może okażą się dla Was ciekawe :) 

1. Dlaczego malujesz paznokcie? 
Malowanie paznokci sprawia mi przyjemność, ponadto uważam, że pomalowane pazurki atrakcyjniej się prezentują. Mając lakier, nasze paznokcie będą bardziej wzmocnione, przez co trudniej będzie o złamanie. 

2. Długie, czy krótkie?
Zdecydowanie bardziej podobają mi się długie, aczkolwiek moje paznokcie są bardzo słabe i niezmiernie trudno mi je zapuścić. 

3. Jaki kształt?
Kiedy mam krótkie paznokcie, preferuję kwadraty, zaś gdy uda mi się osiągnąć dłuższą długość płytki, zaokrąglam boki i dążę do migdałów. 

4. Jaki przyrząd/akcesoria są dla Ciebie niezbędne?
Nie wyobrażam sobie paznokci bez pilniczka :)

5. Jak często malujesz paznokcie?
Zazwyczaj co 2 dni.

7. Jakiego koloru nigdy nie nosisz?
Żółtego. 

8. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
CR CAIRUO Matte nr.35

9. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Astor Perfect Stay - kolory wszelakie. Astor zadziwił mnie swoją trwałością.

10. Lakiery brokatowe czy kremowe?
Kremowe, poniewąż brokatowe bardzo ciężko się zmywa.


Nominuję wszystkie inne chętne bloggerki do wzięcia udziału w TAGU :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję Ci za Twoje miłe komentarze u mnie :) Liczba obserwatorów jest - jak sądzę - wynikiem lat aktywności w internecie :) Poza tym i tak nie mam ich tak wielu jak czasem można spotkać :)
    Również obserwuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam, że mając tak liczne grono obserwatorek, zwracasz uwagę na pojedynczy komentarz. W takim razie - nie ma za co i również dziękuję :)

      Usuń
  2. Co do pytania 10, to polecam Ci zakupienie bazy peel-off. Z nią żaden brokat nie będzie Ci już straszny! :)

    OdpowiedzUsuń