poniedziałek, 4 grudnia 2017

Moja kolekcja lakierów

Słowem wstępu, jest to pierwszy post na blogu. Dowiecie się, jakich lakierów używam, ich kolorów, oraz innych podstawowych informacji. Zapraszam do czytania :)



Wibo:

Od prawej...
- Coat 1 manicure; jednowarstwowy lakier do paznokci, nr.1
- Chic matte; matowy lakier do paznokci, nr. 4
- Chic matte;matowy lakier do paznokci, nr. 5
- Incredible gel; żelowy lakier do paznokci, nr. 5
- Extreme nails; lakier do paznokci, nr. 482

Sunny Nails:

Po prostu Express nail polish, lakiery szybkoschnące.

Eveline:

Od prawej...
- No chip, top coat 
- skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1
- trend collection, lakier do paznokci, nr. 272
  -//- , nr. 278
  -//- , nr. 279

I inne:

Od prawej...
- Manhattan, matt efect, limit edition, nr. 004 - berry matt
- Lovely, classic nail polish, nr. 34
- Constance Carroll, so sweet, nr. 075
- LeMax colour, nail enamel, biały
- Bell HypoAllergenic, nr. 04


Wkrótce na blogu pojawią się kolejne ciekawe wpisy, między innymi propozycje wzorków na paznokciach, oraz recenzje poszczególnych lakierów. Zaglądajcie :) 

3 komentarze:

  1. Ja kiedyś miałam kilkaset klasycznych lakierów, później przerzuciłam się na lakiery hybrydowe, a klasyczne przekazałam rodzinie i znajomym :)

    Staram się jak mogę, uwielbiam robić pazurki :) Gdybym miała trochę więcej czasu to zmalowałabym znacznie więcej i bardziej perfekcyjnych wzorników <3

    OdpowiedzUsuń